Registreer aanmelden
 
   
  Skip Navigation Links
Startpagina
Rentezoeker
Mijn rente op de voet
Bedrijvengids
Forum
Contact
 
 
Renteopdevoet.be - Forum  

◄ Alle rubrieken
◄ Terug naar 'Bankshoppen algemeen'

VASTE LENING
door ikkedans op maandag 19 april 2010 - 17:30

Hallo, ik krijg voorlopig een tarief van 4,40% voor een vaste lening op 20 jaar. Q78%. Zo te lezen en op te zoeken met er wel nog een stukje afkunnen. Sommigen zitten zelfs onder de 4%. Is dit haalbaar? met vriendelijke groeten
2607 keer bekeken - 6 antwoord(en)







ikkedans
[ ankshopper8 ]
donderdag 22 april 2010
17:25
De lening zakt al naar 4,20% groetjes

ikkedans
[ ankshopper8 ]
woensdag 21 april 2010
17:35
Dag bankierken, bedankt voor je mening. 4,20 % moet dus een goeie doelstelling zijn. Groetjes en bedankt

bankierken
[ ]
woensdag 21 april 2010
13:10
Ikzelf als bankier schrik soms van de tarieven onder de 4 % op 20 jaar vast hoor. 4,40 % anderzijds is goed, maar volgens mij zit er wel iets meer in. Ik denk dat 4,20 % als alleenontlener een doel moet kunnen zijn. Wel raar om te zien dat mensen pensioensparen overplaatsen voor een iets beter tarief te bekomen. Naar gelang het soort contract heb je hier meer nadeel aan dan wanneer je enkele centiemen meer op de lening moet betalen.

ikkedans
[ ankshopper8 ]
dinsdag 20 april 2010
22:40
Dag Sent, ik kan de bank nog een spaarboek bieden. Ja Pensioensparen heb ik ook maar bij een andere instellingen, dus ja daar zijn jullie een stapje voor. Over het feit of je alleen moet lenen of met 2.... jullie bedrag ligt misschien hoger of is misschien het dubbele van mij.?? Ik heb hier al tarieven gezien van 3,91% voor 20 jaar vast Q80. Ik hoop op een beter voorstel en zal dus wel proberen die 0,20 eraf te verkrijgen. Groetjes en merci Ikkedans

SenT
[ ]
dinsdag 20 april 2010
22:18
Er kan misschien nog een stukje af (0,20%?), maar anderzijds: wat kan jij de bank eventueel bieden? Zelf hebben wij 3,98 maar we gaan dan ook beiden over met ons pensioensparen en ik met mijn spaarboek. We zijn ook met twee ontleners en dat scheelt warschijnlijk ook wel wat.

ikkedans
[ ankshopper8 ]
dinsdag 20 april 2010
21:51
Hallo, fijn dat jullie mijn voorstel bekijken maar je mag gerust je mening achterlaten. Groetjes




  U moet zich aanmelden om te kunnen reageren op dit aanbod.


nog geen account?
 
Voorstel zoeken
Schuldsaldo toevoegen
Schuldsaldo zoeken

[ advertentie ]









www.renteopdevoet.be |  www.rodv.be |  disclaimer / gebruiksvoorwaarden |  adverteren
Renteopdevoet.be® - 2010