Registreer aanmelden
 
   
  Skip Navigation Links
Startpagina
Rentezoeker
Mijn rente op de voet
Bedrijvengids
Forum
Contact
 
 
Renteopdevoet.be - Forum  

◄ Alle rubrieken
◄ Terug naar 'Bankshoppen algemeen'

3.75 bij ing
door dommel2000 op dinsdag 15 juni 2010 - 16:41

Hallo, Bij ING kreeg ik 3.75 op 26 jaar voor 350.000€, bij mijn thuisbank zit men niet zo sterk met de vaste maar schommelt de jaarlijks variable rond de 2.3. Ik weet echter niet of ik wel ING klant wil worden, zijn wel wat randvoorwaarden. Maar het verschil is toch enorm in worst case scenario, ken natuurlijk niet de prijzen van SSV Input zou welkom zijn, Landbouwkrediet zie ik niet zo zitten wegens onproffesioneel
3274 keer bekeken - 4 antwoord(en)







Emma
[ bankshopper ]
zaterdag 19 juni 2010
20:06
Hallo, is het mogelijk om je voorstel bij ing door te mailen naar mij? emmakewong@hotmail.com, je zou me er veel mee kunnen helpen.. bedankt!!

Hypooken
[ ]
woensdag 16 juni 2010
14:58
@Tom; indeed de meeste zijn young potentials, kan je zien aan de aangeboden rentevoeten. De ssv bij ING is wel ongelofelijk duur (nog duurder dan bij KBC); ik kreeg dan na aandringen - 20% 'korting' maar dan nog bleef het de duurste SSV in de reeks: hangt af van hun berekeningswijze denk ik (gegarandeerde premies o.a.) 3,75% op 26 jaar vind ik een heel scherp tarief op dit moment. Je kan het verschil tussen de 2 uitrekenen en zien hoe lang de rente laag moet blijven voor een break-even. Ik ben nogal redelijk voor vast; hangt ook van je persoonlijke situatie af.

petra liekens
[ ]
dinsdag 15 juni 2010
20:49
Hallo Dommel, Met hoeveel kan je variabele maximum stijgen? Daar moet je ook rekening houden. Vast 3,75 % is i, elk geval een mooi voorstel! Nog een vraagje, lenen jullie met twee of leen je alleen? Ik zoek voorbeelden van mensne die alleen lenen, want dit maakt blijkbaar ook weeral een verschil :(

tom
[ bankshopper ]
dinsdag 15 juni 2010
20:07
Heb al vaak gezien dat er mooie rentevoeten bij ING te rapen vallen de voorbije maand, maar dat dit voor een stuk gecompenseerd wordt door een duurdere SSV. De meeste van deze voorstellen vallen onder het 'young potential' tarief van ING. Als ik zou moeten kiezen tussen 3,75 vast of 2,3 variabel zou ik niet twijfelen en voor de vaste gaan.




  U moet zich aanmelden om te kunnen reageren op dit aanbod.

 
 

nog geen account?
 
Voorstel zoeken
Schuldsaldo toevoegen
Schuldsaldo zoeken

[ advertentie ]









www.renteopdevoet.be |  www.rodv.be |  disclaimer / gebruiksvoorwaarden |  adverteren
Renteopdevoet.be® - 2010